sobota, 6 listopada 2010

Co mam do zrobienia

Zastanawiałem się co w szczegółach mam zrobić aby uprościć swe życie a przez to uzyskać większy spokój, więcej wolnego czasu, zaoszczędzić także trochę środków czyli pieniędzy.
Z szybkiego przemyślenia wyszło mi: 
- może kupić mniejszy samochód bo i tak głównie jeżdżę po mieście a moje auto ma wtedy niebotyczny apetyt
- muszę zrobić porządek z kontami bankowymi, mam ich kilka i w tej kwestii panuje bałagan, muszę to koniecznie uporządkować i opisać w najbliższym wpisie
- muszę się zabrać za szafę, już się tam nic nie mieści a spora część to rzeczy "jeszcze to kiedyś założę" których i tak nie noszę więc po co je trzymać
- żona scedowała na mnie kilka lat temu obowiązek robienia większych marketowych zakupów, może warto poszukać tańszego marketu i zacząć wybierać się do sklepu z listą zakupów a nie wrzucać do kosza co popadnie 
- wymienię żarówki na energooszczędne, pomogę środowisku i swojemu portfelowi
Powoli czas zacząć robić z tym wszystkim porządek, będę dawał znać jak mi idzie.



2 komentarze:

  1. Wszystkie pomysły bardzo dobre i na pewno szybko przyniosą pozytywne efekty. Trzymam kciuki i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie, zresztą wiele motywacji mam po przeczytaniu Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń